5 patarimai, kaip greičiau susigrąžinti pinigus iš skolininko

5 patarimai, kaip greičiau susigrąžinti pinigus iš skolininko

Įtemptas periodas verčia verslus daugiau galvoti apie pardavimų didinimą, prekinio ženklo stiprinimą, išlaidų sumažinimą ir kitas priemones, kurios gali padėti lengviau išgyventi neramumus. Skolų atsiėmimas šiuo laikotarpiu iš tiesų gali padėti verslui, o daugėjantis skolininkų kiekis - priešingai - jį žlugdyti. Todėl dalinamės 5 patarimais, kuriais galite pasinaudoti jau dabar ir paskatinti savo skolininkus apmokėti greičiau.

1. Priimkite kiek įmanoma daugiau įvairių apmokėjimo būdų

  • Banko pavedimu, mokėjimo kortele, grynaisiais ar net mokėjimu dalimis - kuo daugiau galimybių suteikiate, tuo paprasčiau skolininkui apmokėti, o tai padidina tikimybę sulaukti apmokėjimo greičiau.

2. Nedelskite ir priminkite apie neapmokėtą sąskaitą jau po kelių dienų

  • Mandagiai priminkite apie neapmokėtą sąskaitą kas keletą dienų. Taip skolininkas jos neužmirš ir dėl jūsų proaktyvaus požiūrio, laikys jūsų sąskaitą prioritetu.
  • Kas kartą siųsdami laišką, prisekite prie jo sąskaitą. Taip skolininkui nereikės jos ieškoti ir visada ją turės po ranka.
  • Jei mokėjimo vis vien nesulaukiate, po savaitės dar kartą išsiųskite laišką su prisegta sąskaita ir pasiteiraukite, kada skolininkas planuoja ją apmokėti. 

3. Visada aiškiai ir matomai nurodykite sąskaitos apmokėjimo terminą

  • Ant kiekvienos sąskaitos, gerai matomoje vietoje, nurodykite apmokėjimo terminą, taip, kad niekas nepraleistų jo pro akis.
  • Apmokėjimo terminą taip pat paminėkite pačioje verslo santykių pradžioje, dar besitardami dėl bendradarbiavimo sąlygų.
  • Siųsdami sąskaitą, apmokėjimo terminą paminėkite ir laiško turinyje. Taip sudarysite rimtai į kiekvieną sandorį žiūrinčio ir neatlaidaus skolininkams verslo įvaizdį.

4. Imkitės veiksmų, ne tik žodžių

  • Jei skola vilkinasi, nelaukite ir neatidėliokite. Kuo senesnė ji tampa, tuo sudėtingiau ją atgauti.
  • Imkitės veiksmų: iki sąskaitos apmokėjimo sustabdykite paslaugų ar prekių tiekimą.
  • Tačiau visada išlaikykite mandagų toną. Griežstesnis bendravimas padės atgauti skolą, tačiau emocionalus, asmeniškas ar piktas gali pakenkti ir procesą dar labiau sulėtinti.

5. Nebijokite pasinaudoti pagalba

  • Jei vis tik niekaip nepavyksta susitarti su skolininku ir išbandžius visas priemones mokėjimo jis neatlieka, nerizikuokite savo verslu ir kreipkitės į profesionalus.
  • Mes turime daug praktikos ir žinome, kokius metodus taikyti kiekvienu individualiu atveju.
  • Susisiekite su mumis ir pasirūpinsime, kad atgautumėte savo pinigus greitai ir be streso.
Susisiekite su mumis

Jeigu turite prašymų, susijusių su asmens duomenų apsauga, kitų prašymų, klausimų, pretenzijų ar tiesiog norite išreikšti savo nuomonę, kviečiame susisiekti su mumis paspaudus žemiau esantį mygtuką ir užpildyti užklausos formą.