5 ženklai, rodantys, kad klientas Jums nesumokės: kaip užkirtsi kelią skolai?

5 ženklai, rodantys, kad klientas jums nesumokės: kaip užkirtsi kelią skolai?

Besimokant iš praeities klaidų, galima pastebėti tendencijas, kaip elgiasi tie klientai, kurie vėliau tampa skolininkais. Dalinamės su jumis 5 dažniausiai pasitaikančiomis situacijomis, kurios signalizuoja apie tai, kad klientas gali tapti skolininku. 

Būkite budrūs ir stebėkite, kaip jūsų klientai apmoka sąskaitas - kuo anksčiau pastebėsite, kad sąskaita neapmokama ir kuo anksčiau imsitės reikiamų veiksmų, tuo didesnė tikimybė atgauti savo pinigus.

1. Daro dideles, neįprastas nuolaidas

Jei pastebėjote, kad jūsų klientas staiga pradėjo daryti didelius išpardavimus, akcijas ir nuolaidas - atkreipkite dėmesį, būkite budresni ir sekite, ar visos jūsų išsiunčiamos sąskaitos yra apmokamos.

Neįprastos, didelės nuolaidos simbolizuoja apie galimus pinigų srauto keblumus.

2. Prašo nuolaidų, ilgesnio atidėjimo

Jei klientas staiga pradeda prašyti nuolaidų ar ilgesnio atidėjimo, tai gali būti ženklas, signalizuojantis, kad verslas susidūrė su finansiniais sunkumais ir nebeturi pakankamai apyvartinių lėšų.

Tokiu atveju drastiškai reaguoti nereikėtų, tačiau atidžiau stebėti sąskaitų apmokėjimą - pravartu.

3. Klientas nustojo bendrauti

Jei klientas kurį laiką nebeatsako į jūsų laiškus ar skambučius - verta sunerimti.

Tai vienas dažniausiai pasitaikančių būdų, kaip skolininkai bando išvengti klausimų apie neapmokėtas sąskaitas.

Tokiu atveju išsiųskite labai konkretų laišką, nurodantį aiškų terminą ir pasekmes, kurios gresia, jei sąskaita po nurodyto termino nebus apmokėta.

Jei klientas ir toliau vengia bet kokio kontakto, rekomenduojame ilgai nedelsti ir kreiptis pagalbos į profesionalus.

4. Darbuotojų kaita

Didelė darbuotojų kaita akivaizdžiai signalizuoja, kad įmonėje - kažkas ne taip.

Galbūt laiku nemokamos algos, galbūt netęsiami pažadai ar tiesiog kyla daug nesutarimų.

Kuomet įmonė susiduria su sunkumais, gali nukentėti ir jos finansinė padėtis.

5. Sulėtėjusi ekonomika

Ženklas, kuris grėsmę kelia visiems verslams. Sulėtėjusi ekonomika veikia kaip kortų namelis ir net jei jūsų verslas sunkumų nepatiria - būkite budrūs.

Visuomet aiškiai ir gerai matomai nurodykite apmokėjimo terminus, stebėkite, ar visos sąskaitos yra apmokamos laiku.

Jei sąskaita neapmokama, nieko nelaukite - kas keletą dienų apie ją priminkite. Taip klientas laikys jūsų sąskaitą prioritetu.

Išvengti skolininkų labiausiai padeda budrumas. Domėkitės savo klientų verslu, stebėkite, kaip apmokamos sąskaitos, palaikykite ryšį ir visuomet būkite atidūs. Kuo anksčiau pastebėsite problemą, tuo lengviau ir greičiau pavyks ją išspręsti.

Susisiekite su mumis

Jeigu turite prašymų, susijusių su asmens duomenų apsauga, kitų prašymų, klausimų, pretenzijų ar tiesiog norite išreikšti savo nuomonę, kviečiame susisiekti su mumis paspaudus žemiau esantį mygtuką ir užpildyti užklausos formą.